19 april.

Hm, vad har jag gjort idag.. Vaknade av att det regnar, blä. Fixade mej och sprang i regnet till jobbet. Kliver in och tror att jag är fräsch som en nyponros och klarat mej galant ifrån regnet tills min chef säger att jag ser sliten ut, tack regnet. Så jag och Karin (aka Katittsi eller Karinni, välj själv ;) fick jobba i våra lejonmanar.
Efter jobbet avnjöt jag och Karin en UNDERBAR (haha) lunch och efter det gick vi runt i stan ett tag. Vi letade efter ett 7eleven så vi kunde köpa våra Cafe Coolers och efter en liten promenad kom vi fram till våran ultimata Cafe Coolers 7eleven. Uhuh. Efter två klunkar var jag spymätt men kämpade med den där länge.
Vi hälsade på Carro i hennes glassiga store. Och som alltid blev affären knökfull när jag kom. (jag låtsas att det är min otroliga utstrålning som gör att alla vill komma in i affären och avnjuta min närhet, men det är ju bara vad jag tror.) Sen åkte vi hem. Hemma möts jag av ett paket och blir lycklig som ett barn. Jag vet redan innan att det är en klocka som man skulle få om man började prenumerera på en tidning. Tidningen ville jag inte ha, men klockan.
När jag öppnar det så ligger en ful klocka och en lapp i paketet. På lappen står det: Vi måste tyvärr meddela att den klocka som du skulle få är slut. Vi ber om ursäkt och skickar dig istället en annan klocka som vi hoppas du får glädje av.
Tack, nu har jag både en ful klocka och en prenumeration jag inte vill ha. Lyllo mej.
Nu sitter jag här och är mobbad. Tror jag ska skaffa mej ett liv. Fast det blir nog när det slutat regna.
Nu laddar jag bara inför helgen. Eller inför söndag rättare sagt, Sandras skiva. Fullt ös, medvetslös!
Efter det ska jag ladda till nästa helg. På torsdag ska jag och Felicia (aka Fille) på något event med VeckoRevyn som jag ännu inte riktigt fattat vad det är, på fredagen ska vi tjejer från jobbet ut och partaja och på lördagen har Jessica och Lejjne 20års kalas. Även den helgen kommer vara fullt ös, medvetslös!
Okej, det är väl egentligen alla helger som innehåller alkohol (det vill säga 99% av alla helger) men ändå.
Fan det har slutat regna nu, alltså måste jag skaffa mej ett liv. Suck.

Dagens låt: Håkan Hellström - Äntligen på väg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0