9 december.

Just nu sitter jag och tittar på reprisen av Idolfinalen. Amanda är bäst. Hon skulle vunnit. Eller nu ändrar jag mej, för idollåtarna är inte riktigt hennes musikstil. Hon är för cool för dem. Hon är en stjärna. Så hon klarar sej ändå! Daniel är också kung.
Just nu sitter jag också och tittar på min vodkaflaska som står på mitt datorbord. Jag spyr typ. På riktigt.
Nu kommer Anders snart så jag måste komma på något bra som jag kan reta honom med. Hm.. Jag måste vara förjävla rolig att vara med. Lyllo dom som är kompis med mej.
Hej då!
image100

Kommentarer
Postat av: Judit

Amanda är för cool för det programmet, hon är ingen popidol på det sättet. Men förövrigt är idollåtarna riktigt dåligt vem som än sjunger dem :(

2007-12-11 @ 20:14:45
URL: http://elektron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0