14 juli.

En riktigt lugn helg för mej och det är nog bra eftersom jag är sjuk.
Fredag: Middag med Karin hemma hos henne. Vi var sjukt seriösa och sjukt duktiga. Och det blev gott också, tänka sej. Sen terroriserade jag Karins kläder och vi försökte hitta passande utgångskläder till Gotland. (Hallå, vi är utvik. Ha!) Efter det tog suget över och vi tog en promenad till Brommaplan. På vägen träffade vi en mycket aktiv Robert. Hej igen Robert! Efter det åkte jag hem och somnade direkt. Fast nu ljög jag, för som den nörd jag har blivit så läste jag först.

Lördag: Jobba! Jag vaknade pigg som en lärka innan väckarklockan ringde. Gjorde mej fit for fight och rörde mej mot jobbet. Skulle lämna in Karins skor på omklackning så att dom skulle vara redo för redlösa kvällar på Gotland, men det sket sej eftersom skomakeriet hade stängt, så där stog jag med besviken blick och fick gå till jobbet direkt. Kul att komma 40 minuter för tidigt. Inte.

Jag har aldrig jobbat en dag när det varit så lite att göra som det var idag. Jag hade max och då menar jag verkligen MAX 15 kunder på hela dagen. Naaaajs. Och nu är jag ledig en vecka. Ännu najsare.

Och föresten är jag riktigt trött på alla tjejer som ska ha 'dagens outfit' på sina bloggar. Visst, det kan vara kul, men bara till en viss del. Inte om hela bloggen består av dessa inlägg. Jajajaja, du har en skitcool och egen stil (eller?)
Vi har fattat det. Move on!

 

Nu är det bara 2 dagar kvar till Gotland, eller inte ens det.. en och en halv typ. Så imorrn blir det packa. Fan, det är inte riktigt min grej det där att packa. Och nu ska jag läsa, halv 12 en lördagskväll. Jag har ju blivit nörd på riktigt! :)
Tjing!  Eller först, läs det här:

I väntrummet på hudmottagningen, Västra Frölunda

Tre kvinnor mellan 40 och 60 år sitter med varsin tidning och väntar på att få komma in till läkaren. I högtalarna spelas lugn panflöjtsmusik.
Kvinna 1 (säger till de andra väntande): Väldigt skön musik de spelar..
Kvinna 2: Ja, man blir sugen på att älska!
De andra tittar förvånat på henne.
Kvinna 2 (fortsätter): Eller hur tjejer?!


Kommentarer
Postat av: Glenn = )

Stod = )

2007-07-16 @ 09:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0