27 juli.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Tre stycken.
Vilken svordom använder du mest?
Tror det måste vara 'fan'.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Båda.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Hm..beror på hur mycket jag vann, men kläder osv. Sen en lägenhet om ett tag.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, får höra det av en jobbarkompis(?) ganska ofta, eller då blir jag kallad tambal vilket betyder lat. Men det säger han med glimten i ögat, haha!
Äger du en bandtröja?
Ja, men bara några få. När jag var yngre hade jag massor av BSB och Spice Girls, haha!
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Katapulten.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Japp, och kollade på det senast imorse också.
Hur många syskon har du?
Två stycken, storebror Gustav och lillebror Max.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja, eller ingen piercing. Har en tatuering och ska göra fler.
Vad har du för väder just nu?
Har regnat men det börjar bli bättre nu.
Vilken är din favoritfrukt?
Ananas, jordgubbar och körsbär.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Min farfars mamma hette Hanna så därför heter jag det i förnamn, och morfars mamma hette Desideria så därför heter jag det i mellannamn.
Gillar du senap?
Inte så att jag skulle klämma i mej en tub men lite, lite kan vara gott.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Oj, jag vet inte riktigt.
Tycker du om att krama folk?
Ja, det gör jag. Eller inte alla men dem jag tycker om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0