29 juli.

..och så var det söndag igen..
Veckorna går sjukt fort och det känns inte som att det var en vecka sen vi kom hem från Gotland och var tillbaka till verkligeheten. Men det var det.
I fredags tog jag det lugnt och kollade på film, när jag slocknat framför tvn fyra gånger fick jag inse att det var dags att gå och lägga mej, även fasst klockan bara var 22.30!!!
Lördagen kom och det var dags för mej att bege mej in mot den stora staden och möta upp Karin och Simon aka. Snape!
På kvällen styrde vi våra klackar mot Jessicas födelsedagskalas, där jag åt mej proppmätt på chips. När jag och Karin kände att vi gjort vårt drog vi vidare in till stan där vi mötte upp Bella bloo och Mimmi, sen kom också Sanna. Vi drog till Laröööj, där det var allt annat än röj enligt mej. Så jag, Karin och Sanna drog vidare till Mc Donalds och sen hem. Väl hemma möttes jag av ett mindre partaj som min storebror låg bakom. Typ en av kvällen höjdpunkter, haha! 'Coffie timee, Coffie timeee'

Dagen eller kvällen ska man väl säga ska spenderas hemma hos mormor och morfar där vi ska äta middag. Sen ska jag på bio och se Disturbia. Ingen bra film för mej som har så bra syn in till mina grannar, nu vet jag vad jag kommer hålla på med så fort jag får en ledig stund, haha.

Dagens låt: The Strokes - Last night


Grattis Jessica!
image90




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0