3 juli.

Aah, en av de sämsta dagarna på länge:image77
1. Jag hatar att stänga på jobbet när det är fint väder ute.
2. Jag hatar ännu mer att stänga på jobbet när jag gjort det kvällen innan också.
3. Jag hatar ännu, ännu mer att stänga när jag vet att jag ska göra det imorgon också.
4. Jag hatar läsk! Eller det gör jag inte alls, jag älskar läsk men jag hatar att bära läsk. Och jag hatar läskrum ännu mer. De borde utrotas!
5. Jag hatar att bli nersprutad med läsk. För då blir man helt kladdig. Och kladdig gillar jag inte.
6. Jag extremhatar personer som ska komma och handla en minut innan stängning och är så sjukt jävla sega så man vill strypa dem.

Sådär, då var min hatlisa över. Eller nej föresten. Jag hatar folk som äter godis på t-banan/bussen och prasslar med påsen. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Glenn = )

Hata inte! = )

2007-07-04 @ 11:14:46
Postat av: Charlotte

Jag hatar människor som behöver pröva stingtrosor som kostar 49 kronor. Jag hatar ännu mer att hänga upp efter folk som inte köper nåt när jag är mitt inne i min lunch:) Men jag saknar deeeej!

2007-07-06 @ 17:00:23
URL: http://gullitott.blogg.se
Postat av: Glenn = )

Mkt hat i denna blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0