7 juli.

Såhär vill jag att någon ska säga om mej en dag. Jag citerar bästa, bästa Lasse!

"Bland det absolut bästa jag vet här i livet är att vakna upp tidigt i morgonljuset bredvid min älskade när hon sover!
Att ligga där och se på blonda rufsiga lockar som ligger huller om buller på kudden, blek osminkad hy, avslappnade läppar och en mun som andas tunga djupa andetag... Det ger mig en så märklig känsla av total trygghet och tillfredställelse.
Jag lutar mig fram och kysser hennes panna och vill aldrig ta bort mina läppar och det känns som att jag fyller en funktion i det liv som ofta känns så tomt:
Jag ska ta hand om henne vad som än händer! Hon ska skyddas från allt det onda som kan tänkas blåsa in genom fönstret eller listigt smyga in genom dörren. INGENTING ska få hända henne och jag vill aldrig, aldrig släppa den där kyssen!"

Nu ska jag sluta drömma, och iväg på andra äventyr.
Dagens låt: Lasse Lindh - Varje litet steg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0