1 mars. (igen)

Nu när mina aggressioner efter att någon jävla fitthorunge snodde min mobil igår (jag citerar mej själv) lagt sej lite så kan jag berätta lite om gårdagen.

Kvällen börjar hemma hos Sandra där vi sörplade i oss ett nästintill odrickbart vin, Sandra tog lite bilder på mina tuttar medan jag diggade till Andrea - Time to pray. Svängig låt dedär.

Efter det drog vi till Grabbarnas där det var nästintill fullproppat, drack lite där och åkte sen till Cafet, där det var mer än nästintill fullproppat. För mycket folk med andra ord. Ett par killar ville döda mej och Sandra för att vi ?råkade? komma före dem i garderobkön. Jag njöt.

Efter det var det en annan kille som ville döda oss för att vi stog på ?fel? plats tydligen. Sandra langade lite sköna lines (ja, jag är ghetto) tills vakten kom och sa att vi hade rätt. Då blev vi  plötsligt bästa kompis med killen som ville döda oss. Eller Sandra iaf. Eftersom han jobbar där får han gratis drinkar som han söp oss under bordet med. Gratis är gott! När vi tröttnat på Cafet övertalade Sandra mej att vi skulle dra till Solidaritet. Jag var inte sugen, och hon skulle lyssnat på mej, 160579-45det sög där. Men Sandra fastnade på en bild, Sandra Burén (HAHA) Och jag vet, jag är lättroad. Efter det drog vi till 7eleven och åt oss mätta och belåtna, eller jag iaf. Och sen på väg till nattbussen gick vi förbi några gapande tjejer som jag ville döda. OCH DET VAR NU MIN MOBIL BLEV SNODD. Jag är en aggressiv QVINNA som vill döda! (Det var mycket dödande den här kvällen)

När jag kom hem bytte jag skor och gick vägen jag gått fram och tillbaka några gånger utan resultat. Sen ringde jag mamma och pappa och grät lite.

 

Sådär, nu har du följt min spännande kväll steg för steg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0