17 mars.

Gårdagen började med jobb i tre timmar, sen mötte jag upp Carro och Åsa och köpte två (onödiga?) klänningar. På kvällen skulle jag hem till Emilia som hade en födelsedagsmiddag. Jag orkade inte duscha igen eftersom jag gjort det på morgonen och tänkte vara lite smart och raka mina ben lite snabbt. Det var ett osmart drag med tanke på att benen sved hela kvällen! 
Tips: Raka aldrig benen när dem är torra.

Efter vi varit hos Emilia skulle vi ut på krogen och härja. När vi stog i kön säger Sandra att hon glömt sitt leg. Då svarar jag: Jaja..haha (eftersom det är ett återkommande skämt som dras ungefär varje helg.) Problemet var att den här gången var det inget skämt. Surt.

Vi andra går in men efter en halvtimme går vi ut igen och möter Sandra som väntat där utanför, haha snutt. Nu hade vi fest i tankarna men det sket sej. Vi drog hem.

När jag la mej för att sova kom jag på super idén att smörja in mina ben så att dem inte skulle svida lika mycket. OSMART DRAG. Jag höll på att avlida av smärtan och fick kasta mej in i duschen och skölja av. Inte helt okej.

Idag har jag varit i stan med Sandra och köpt ett par turkosa lackpumps. Hm. Kanske inte mitt bästa köp. Vi får se hur flitigt jag kommer använda dem. Nu har jag typ 0 kr kvar så det kommer bli en stram vecka. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag på middag. Vad som händer sen återstår att se.

Dagens låt: Frida Öhrn - Release Me

Kommentarer
Postat av: mark

du ser ut som en prinsessa

2007-03-17 @ 15:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0