26 mars.

Hmm, jag måste nog lära mej att tänka innan jag pratar, och kanske att inte skrika ut allt också. Idag på jobbet stog jag och Karin och pratade om något som jag inte minns var det var. Iaf, Karin sa att man måste vara positiv och jag skriker därför ut: POSSI POSSI, (hör pussy pussy) En tjej som står och ska betala blev lite förvirrad och vi andra börjar asgarva. Det var min dag.


Nu är Rhodos resan bokad. Hello Sunshine! Och idag fick jag ut försäkringspengarna för min telefon, snart har jag en ny baby, åh!

Och nu har 100 höjdare börjat.

Det här är en bra dag!

Bjuder på en bild från i lördags:
image53
Dagens låt: Magnus Carlsson - Live Forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0