10 februari.

Har precis kollar på I en annan del av Köping. Det måste ju vara ett av de bästa programmen som går på tv. Tobbe är ju helt underbar med sina negativa kommentarer. Helt rätt!
När jag ändå är inne på tv-program så måste jag ju yttra mej om dansarna i Singing Bee, VAD FAN GICK SNETT? Det är ju ett skämt, jag undrar om de verkligen är helt seriösa.
Och så till melodifestivalen (eller vad man ska kalla det?) igår, en stor besvikelse. För det första, har E-type tappat bort sina läderpanties eller varför hade han inte dem på sej? Det är ju hans grej. Och för det andra är det ju pinsamt att jag tycket Amy Diamonds låt var den bästa. Efter vi kollat på det drog vi till ett ställa jag inte varit på tidigare, och jag hade jättekul faktiskt. Mycket brabra. Det var kul att träffa Charlotte igen också<3
Idag har jag inte gjort något alls, jag mår som jag förtjänar!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Underbart att träffa dej! Bästa kvällen på länge!

2008-02-10 @ 21:55:45
URL: http://gullitott.blogg.se
Postat av: elvira

jag vill också vara med er, jag saknar er så himla himla mycket

2008-02-12 @ 09:57:47
URL: http://elvirafridell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0