12 februari.

image169Jag har mjölksyra i mina armar som inte är utav denna världen. Borde kanske gå till gymmet lite oftare. Jag skulle iaf lämna in Tindra på klippning imorse. Hon är sjukt rädd för att åka tunnelbana så jag visste att det inte skulle bli helt lätt, men det här var ju absurt. Hon vägrade gå en meter utanför gården där vi bor, så jag fick bära henne. Första biten till tunnelbanan var väl okej men efter ett tag orkade inte min armar så mycket mer. På tunnelbanan gick det okej, hon satt mellan mina ben och skakade lite. Men jag fick iaf vila armarna. När vi gick av tunnelbanan tog det stopp för henne igen. Hon vägrade gå och hoppade upp och ner så jag fick bära henne igen. Folk som gick förbi sa: Oj, vilken tokig liten hund. Jo tack, jag vet!!!! blev mitt svar och jag fick kämpa vidare. När vi till slut kom fram så släppte jag ner Tindra och ser då att hon blodat ner min tröja. Ah, jag blev förskräckt men det visade sej att hon bara blödde lite på tassen vilket var vanligt sa hundtjejen. Men jag som är sjukt mentalt instabil när det gäller Tindra höll ju på att börja gråta. Jaja, det gick bra. Det som gick mindre bra var när jag skulle gå hem och hade blod på tröjan precis mellan benen. Det såg ut som mens. MensHanna. So fresh, so clean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0