13 februari.

Imorse var jag på intervju. Det gick bra men jag börjar tveka på om jag vill jobba där, de sa att jag är välkommen på en intervju till men de sa också att den som är yngst efter mej är 40. Det känns ju sådär. Och jag får inte reda på om jag får det här jobbet föräns nästa vecka. Så jag funderar på att ta det andra jobbet som jag redan fått. Då börjar jag redan på måndag och jobbar med folk mer i min egen ålder. Lönen är inte lika bra men det skiljer typ 5 kr eller nåt. Jaja, får se hur det går. Det ringde en annan idag som frågade om jag vill komma på intervju imorrn, men får se om jag ens orkar gå. Nu har jag ju fått det där andra och det verkar faktiskt kul.
Nu håller jag på och städar mitt rum. Jag fick en soffa igår av mammas kompis. Hon hade köpt ny men den här var också ganska ny så och hon tyckte det var onödgit att slänga så hon frågade om jag ville ha den. Mitt rum är totalt kaos, allt stå huller om buller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0