14 februari. <3

Alla hjärtans dag. Alla hjärtans dag. Alla hjärtans dag.
Vädret har iaf varit bra, lite blåsigt men ändå solsken. Brabra. Jag var och skrev kontrakt idag också, skönt! Så nu blir det workwork på måndag. Det ska faktiskt bli kul. Jag är så mätt så jag håller på och spy. Fika, lunch, lunch igen, godis sen fika. Jag är proppmätt. Men ser ändå fram emot middagen ikväll! Yeeey!
Föresten så gjorde jag megafynden på Monki idag, de säljer ut alla sina reaplagg för 20kr, okej det var jävligt utplockat men ändå, det kostade ju bara 20kr!!

image170

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ååå gör de, jag som var på Monki häromdan, då gjorde de minsann inte det ;)
Imorn ses vi, det ska bli jättekul! kram

2008-02-14 @ 17:44:45
URL: http://mrssophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0