2 februari.

Sandra lyckades inte med sin mutning igår utan jag gjorde en 'romantisk' middag till hos båda hemma hos mej istället. Jag försökte mej på att göra drinkar med chokladsås som på bilden nedan. Blev väl inte riktigt lika vackert, haha! När vi hade ätit klart kom Alex och några kompisar till honom. Vi drack och lekte dricklekar. Min och Sandras var väl inte riktigt en hit, det blev lite rörigt och alla gjorde fel. Efter det gjorde vi stan osäker.
Idag har jag mått mindre bra. Vaknade av att mamma kom in och frågade om jag ville följa med och hämta ett elektroniskt trummset som min lillebror fått. Det gjorde jag. På vägen kilade jag in en snabbis och sa hej till Carro på hennes nya jobb. Och på vägen till mormor och morfar hittade jag mina drömsneakers som jag måste ha!! Det var halva priset på dem också så de kostade bara 750:- Jag ska ha dem! Tråkigt bara att jag kommer vara nästintill pank ifall jag köper dem och då kommer jag sno pengar från mitt sparkonto vilket jag inte borde göra. Bajs.
Nu ska jag snart på middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0