23 februari.

Hej Charlotte! Det här inlägget är till dej! :)
Nu är jag totalstressad. Dålig planering utav mej, jag har precis duschat och ska möta upp Karin om typ en halvtimme för att sen dra hem till Steffi och hennes födelsedagsfirande. Därför borde jag inte sitta framför datorn nu. Jag sov fram tills nu och är sjukt bakis. Igår var jag på hemmafest och det blev så att vi sov där några stycken. Bra idé igår, sämst idé imorse. Fick iaf skjuss hem så det är ändå lugnt. På jobbet är jag inte lika efterbliven längre utan börjar förstå sakta men säkert. Och det är nog därför jag är så dålig på att uppdatera, nu gör jag ju faktiskt saker på dagarna haha. Jobbtiderna is killing me, men det blir ju bra pengar så det är ändå skönt. Mindre skönt att gå upp 06.15 varje dag. Vi måste ses snart! När kommer du hem nästa gång?
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej jag är besatt! Tycker du är en duktig tjej och jag saknar dej, men kommer hem nästa helg, då ska vi ses!
kärleeeek

2008-02-23 @ 17:32:16
URL: http://gullitott.blogg.se
Postat av: Sophie

Hellooo Hanna! Hur e det och hur går det på nya jobbet? Börjar du få koll nu? Det vore som vi sa tidigare trevligt att ses nån dag o gå på stan! kram

2008-02-29 @ 20:32:50
URL: http://mrssophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0