5 februari.

Det blir jobb imorrn på Calyon, och kanske några dagar till. Känns bra, jag måste ha pengar. Sökte lite andra jobb också så får se om de hör av sej. Hoppas. Det löste sej med intervjun också, ska dit när jag slutat jobba.
Idag var jag i stan med Carro. Kul och gå runt när båda har totalt no cashflow. Jag snodde Carros idé och köpte ett par neonrosa lackpumps. Modellen tycker jag är sådär men färgen är skitsnygg! Men kanske inte precis det som jag var i störst behov av just nu. Får se om jag lämnar tillbaka dem eller inte. Jag vill inte men känns som att det kanske är bäst. I alla fall för min ekonomi.



 

Färgen på bilden gör inte riktigt rättvisa för hur den ser ut i verkligheten. Färgen är mer lik den i rutan brevid.
image164

Kommentarer
Postat av: Slynan

Copycat ;)

2008-02-05 @ 21:45:59
URL: http://lovelyliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0