6 februari.

Oj. Antingen ringer ingen eller så ringer alla. På en gång. Jag var som sagt på en intervju efter jobbet idag, det verkade bra, riktigt bra faktiskt. Jag 'klarade' första intervjun men för att bli anställd måste jag klara en till. Nackdelen är att jobbet ligger vid Globen, iofs är ju inte det så jättelångt borta. Jag kollade på sl.se och det skulle ta typ 20 min.  På vägen hem från intervjun ringde en annan som jag ska på intervju hos på fredag. Det lät också bra, och där tjänar jag ännu bättre. Oh nyss när jag var ute med Tindra så ringde det två stycken och frågade om jag ville komma på intervju men jag sa att jag skulle återkomma om det blev aktuellt för nu orkar jag inte gå på någon mer intervju föräns jag vet hur det blir med dehär jobben.
Jaja, nu ska jag ner och möta Anders. Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Sophie

hej sötnos! vad kul att de hör av sig, det brukar vara så, antingen e de stendött eller så vill alla ha en ;) Du har nog inga problem att få jobb iaf! Hoppas det gick bra idag, som du säkert vet blir ja hemma imorn med, den förbannade#*#febern vill inte släppa. Ha det så bra, kram

2008-02-06 @ 17:41:32
URL: http://mrssophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0