10 januari.

Good morning upper east siders!
Ett citat från Gossip Girl för er som inte förstod. En serie som jag efter mycket om och men börjat följa. Skiljer sig nästan helt från böckerna men båda är bra.

Inatt har min ängel levt rövare inne i mitt rum. Hoppat upp i sängen för att ligga där i 10 min för att sen hoppa över till soffan i 10 min och vidare ner på golvet. Efter det började allt om, sådär höll det på i några timmar. När jag väl somnade drömde jag en mardröm om att mamma dog och vaknade av att Tindra slickade mej i ansiktet. Det blev alltså inte många timmars skönhetssömn för min del. När jag andå pratar om hundar så vill jag se Elviras bejbivovvsing nununu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0