11 januari.

Nu måste jag hejda mej! Mitt jobbsökande har gått överstyr. Jag har de senaste dagarna varit en terrorist mot alla som lagt ut en annons som jag känner skulle falla mej i smaken. Och nackdelen utav mitt handlande blir att de ringer upp och vill att jag ska komma på intervju vilket egentligen är jättebra om det inte varit så att jag inte har en aning om vem som är vem. Jag har ju sökt så många så jag har inte den blekast vem jag pratar med. Vilket resulterar i väldig förvirring från min del. Nu har jag i alla fall två intervjuer nästa vecka. Jag som redan har fått typ två jobb, ah..jag vet inte vad jag ska göra.
Ikväll blir det drinkdrickande på hotellrum. Vi får se hur det här slutar!
image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0