14 januari.

image119Idag är det exakt en månad till alla hjärtans dag, kul att jag kommer ha fullt upp den dagen, öh. Jaja, ännu en dag har gått i mitt händelselösa liv. Eller idag har det typ varit mer action en vanligt. Det är ansträngande att vara arbetslös. Dagen började med att jag ringde vår fastighetsskötare och sa att lampan i porten inte fungerar. Sen duschade jag och gjorde mej klar för att möta Sandra och ta en trip in till stora staden. Där köpte jag ett par skor och sen åkte vi hem till Sandra och färgade hennes hår. Efter det åkte vi hem till mej och såg att lampan nu funkade (nu måste alla i mitt hus älska mej ännu mer, det tycker jag iaf.) Sen köpte vi chips. Efter det satt jag i soffan och tittade på outsiders som handlade om övervikt medans jag tryckte i mej mitt nyinköpta fynd.

Anders har precis blivit terroriserad utav mitt jobbsnack. Receptionistjobbsintervjun som jag var på förra veckan gick tydligen bra, hon ringde mej imorse och sa att jag fått jobbet. Jag sa att jag måste tänka på saken eftersom jag redan har fått liggtransportsjobbet där jag kommer tjäna bättre i timmen men inte få jobba lika mycket. Plus att jag har två andra receptionistjobbsintervjuer imorrn. Ah, vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

liggtransport? :D

2008-01-15 @ 00:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0