18 januari.

Nyss hemkommen från en heldag på stan. Började på jobbet som gick mycket bra även idag, skönt att inte känna sej helt lost iaf. Efter det gick jag till H&M och köpte kjolen jag lagt undan och även en lång kofta. Sen var det lunch/middag på Zanzibar med Charlotte, Elvira och Karin. Servitören var galen och vi var glada. Vi skildes åt när Charlotte skulle på massage och de andra skulle hem då våldgästade jag Jessica igen. Vi fyndade lite i blomsteraffärn (gratis är gott) och sen planerade vi vår våldgästning hos Julian imorrn. Nu sitter jag här, äter sjukt äckliga Extra pastilles Cranberry lime och väntar på att Sandras träning ska ta slut för då ska vi leeeekaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0