19 januari.

Kusin vitamin
Gårdagen förgylldes utav alkoholkonsumerande hemma hos kusin Helenas loverboy Jonas. På vägen dit upptäckte jag att mina strumpbyxor hade en maska, inte riktigt helt okej.. Det blev alltså horstilen för kvällen. Kvällen var i alla fall mycket trevlig förutom att jag kom på mej själv prata lika högt som om jag hade en megafon framför munnen. Jag var tvungen att hejda mej!
Och regn är inte riktigt helt okej, på vägen hem från t-banan tyckte jag att det var ett bra läge att ta personligt rekord på 60 meter gånger tre med tanke på att det typ var storm. Om jag klarade det låter jag förbli osagt. Men kan avslöja att jag kanske inte skulle kalla mej själv atletisk. Och självklart vrickade jag foten i vanlig ordning.
Sen var jag sjukt duktig och orkade tvätta bort mitt smink vilket typ händer en gång i årtiondet. Så nu när jag vaknade kände jag mej så duktigt, så duktig.
För övrigt så var det en tjej som satt några säten framför mej på t-banan. Två killar kom på och började typ 'tävla' om vem som fick prata med henne och om allt gått enligt deras planer även ta med henne hem. Hon var sjukt ointresserad och satt bara och kollade ut geneom fönstret och sa inte ett ord. Men de gav sej inte. Vad fan är problemet, skäms de inte eller är de så trögfattade att de inte fattar att hon inte är intresserad? Man blir ju galen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0