20 januari.

Gårkvällen började med att jag och Jessica möttes upp i Hökarängen (bästa svängen) där Julian gav en väldigt förvirrande beskrivning om hur vi skulle gå. Självklart gick vi fel eftersom jag var inblandad. Alla som känner mej vet att mitt lokalsinne inte riktigt är 100%! När vi väl kom hem till Julian tyckte jag och Jessica att vi skulle göra lite dricklekar, det hela slutade med att vi försökte supa Julian under bordet. Efter det kom Julians kompis Stanley som man kan göra en liknelse med Samantha i The ring. De är ganska så lika.
Sen mötte vi upp några av Jessicas kompisar och var runt på lite olika söderställen. Vi kom sakta men säkert på den briljanta idén att dra på efterfest, och det gjorde vi. Problemet var att den var åt helt fel håll och när vi väl varit där i typ en halvtimme så kom vi på att alla tunnelbanor slutat gå. Då åkte vi till slussen och fick vänta utanför portarna. Jag kom hem 7 imorse, är sådär halvpigg idag.
Nu ska jag iaf snart på middag hos kusin vitamin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0