22 januari.

Gynning svek inte den här veckan heller. Roligt program och fan vad hon är snygg!! Helt klart en av Sveriges snyggaste! Fast måste säga att 'Rad Girls' var de töntigaste tjejerna jag sett på länge.
Och sen undrar jag vilka ungodomar det är dom snackar om som tänker 'jaja, om man får HIV så är det bara att ta några piller så är det bra sen'? Ingen jag träffat iaf.

Idag började jag beta av några saker från min 'måste' ha lista.
Den är uppe i över 6000:- nu. Inte helt okej.
Speciellt inte eftersom det självklart blev fel på min sista lön från mitt förra jobb som skulle komma nu den här månaden. Jag fick inte min slutlön eller semesterersättning, utan fick bara lönen för den sista veckan jag jobbade. Jag ringde chefen och hon ska fixa det men frågan är om jag får de resterande pengarna nästa månad då? Det hoppas jag verkligen inte!
Dagen har spenderats förs en ultrasnabbis med Jessica och sen var jag med Anders. Jag försökte få honom att fixa mitt nedladdningsprogram, Anders tyckte jag var för hispig och till slut gav vi upp.
Föresten är det jättesynd om mej för jag har fortfarande ont i tungan efter att jag brände den idag. Dumma, dumma kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0