25 januari.

image139Eftersom det är löning idag så var jag självklart tvungen att klicka hem lite grejjer. Jag släppte loss totalt på CDON på både skivor och böcker. I och med att det där med min lön löste sig så känns det helt okej! Idag fick jag också hem min almanacka jag beställde förut. Mycket, mycket fin!
Obehagligt att jag och Sandra (eller mest jag) kom på att en kille från mitt jobb var med på 'snoppkvällen'. Jag tyckte väl jag kände igen honom! Nu kommer jag skämmas lite på måndag. Om vi inte råkar träffa honom imorgon vilket inte är helt omöjligt. Sen löpte jag också massa nytt smink idag, det var på tiden. Jag måste rusta upp mitt lager.
Det som är mest tragiskt är att jag även gick och kollade på saker till min lägenhet. Den lägenheten som inte finns det vill säga. Eller finns gör den nog, bara att jag inte har en aning om var, när, hur jag flyttar dit, haha!
MAAAAAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0