28 januari.

Ni kan inte ana hur synd det är om mej nu! En kille kom och råkade ha ut laddningssladden till vår bärbara dator där vi skriver ut besöksnamnlappar. Jag försökte vara lite snäll och sa: äh, jag fixar det där! Smidig som jag försöker vara skulle jag stajla lite och gör då självklart nåt helgalet som gör att hela jävla byrån som datorn står på mosar min hand! Jag klämde mej, inte bara ett finger utan två! Fingrarna är lika tjocka som Dennis hotdogs. Det dunkar som bara den och känns som att naglarna snart kommer ramla av. Jag vill gråta!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

stackare.. :(

2008-01-28 @ 14:39:01
Postat av: Charlotte

Snuttan, tänker på dej!!

2008-01-28 @ 16:41:29
URL: http://gullitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0