31 januari.

image155Efter jobbet idag mötte jag upp Karin och vi åt lunch tillsammans. Sen kom Sandra och gjorde oss sällskap. Vi gick runt och kollade lite och jag en tröja och två linnen från H&Ms 'Fashion against AIDS' kampanj. Vet inte riktigt om jag ska behålla alla. Orkade inte prova dem i affärn så vi får se hur de sitter. De bjussa på kondomer också. Schyrrans. Det fick bli dagens goda gärning. 25% av intäkterna går till YouthAIDS.
Karin köpte en vågtång (eller vad det heter!?) Nu kom jag precis hem efter att ha ätit med Sandra på Russin! MUMS! Jens kom och gjorde oss sällskap och det blev en hektiskt diskussion om studielån och rakade huvuden.

(Jag uppmanar Sandra att starta sin blogg igen!)

Kommentarer
Postat av: sandraaa

HAHAHA "rakade huvven" mohaha, roligaste!!

2008-01-31 @ 19:15:19
Postat av: Hanna

Hahaah, 'dra bak håret och visa formen på huvet' hahaha

2008-01-31 @ 21:29:49
URL: http://hinnii.blogg.se
Postat av: Charlotte

Fick du Timbalands? Den vill jag me haa!!

2008-02-01 @ 19:06:25
URL: http://gullitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0