9 januari.

Hm, 2008 är mitt år, jag känner det. Du får ta nåt annat. Jag tänkte skriva att typ en månad har gått på det nya året tills jag insåg att det var den nionde idag. Bara den nionde, jag tänkte typ tjugonionde. Men icke. Du ser, mitt år kommer att gå mycket segare än vad jag tror och därför kommer jag hinna göra så sjukt mycket roliga saker jag normalt inte hinner. Hm.

Idag var jag på en arbetsintervju och ska på en annan på tisdag. Det går bra nu kompis, det går bra nu.
Mitt i intervjun frågar kvinnan: Och juste, har du någon sjukdom? -Eh, nee.. svarade jag och blev lite paff. Är det en vanlig fråga att ställa? Tydligen. Efter det langa hon fram en kamera och tog kort. Jaja, nog om det..

Jag och Sandra var på förhandsvisningen av 'Försoning' också, bra film, lite skum men bra. Jag undrar om det är en sann berättelse. Innan bion började gick en kvinna upp på scen och sa att alla som satt på en lapp där det stog Metro kunde byta ut dem mot en present när filmen var slut. Jag satt såklart inte på en, inte Sandra heller. Som vanligt..man vinner ju aldrig. Jag vet inte hur många gånger jag spelat på ett sånt där hjul på Gröna Lund där man kan vinna en stor chokladask. Inte för att jag är så jätteförtjust i choklad utan bara för att jag vill glänsa lite grann när jag väl är inne på grönan och få bära runt den där jävla lådan överallt så alla ser att man vunnit. Men icke sa nicke.. inte ens i närheten har jag varit. Vinsten i det här fallet var en fotoram, kan inget jag skulle hoppat högt av glädje om jag vunnit men ändå!


MEN ÅÅHHHH, DET GÅR INTE ATT LÄGGA UPP BILDER!!!
(Jag som just skulle lägga in massa nakenbilder jag tagit dagen till ära.
Mottot var: nu eller aldrig. Det blev visst aldrig. Höh!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0