2 mars.

Det har varit en bra helg! Bella och Magda åkte till Barcelona för att plugga idag, så i fredags hade de 'avskeds' krök, det var mycket trevligt och det blev ett och annat och sen delade alla upp sej. Jag, Charlotte, Magda och Katta drog til min bror och hans kompisars klubb. Kulkul och mycketmycket alkohol. Vaknade upp lördag och var död. Jag har inte ett endaste litet minne av vad jag gjorde på dagen där (läskigt) men på kvällen så drog jag hem till Carro och kollade melodifestivalen. Dit kom också Johan och Jon. Och det underbaraste utav allt var att vakna upp imorse och inte vara bakis!!! Mycket bra drag av mej att inte dricka lördag. Ojojoj vad jag är stolt över mej själv. Idag var vi och köpte (beställde) nytt golv som kommer på onsdag, kommer bli najsnajs. Sen köpte vi ny matta också, som jag är kär i. Jag ska nog sno med mej den när jag flyttar hemifrån. Efter det drack jag, Karin, Charlotte Sanna och Elvira te hemma hos Challeee, mysigt. Och underbart att träffa älskade Elvis!! <3

Föresten kom jag på att jag och mamma var och storhandlade på lördagsdagen. 

Kommentarer
Postat av: elvira

ooooh, blev så glad av att se dig, du är en väldigt väldigt bra människa och i love you sososooo. på söndag ses vi igen :) du är bäst

2008-03-03 @ 19:03:31
URL: http://elvirafridell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0