1 augusti.

YES, då var resan bokad! 3 veckor i Grekland. Men först en vecka i Italien :)
Jag var sjukt nervös idag när jag och Karin skulle släppa bomben om vår resa för vår chef med tanke på att jag åker till Italien på måndag, är ledig veckan efter, jobbar en vecka och sen drar jag och Karin till Grekland. Hon uppskattade inte vår plan. Inte alls faktiskt. Plus att Karin passade på att säga upp sej, själv vågade jag inte det. Haha!
Dagen har spenderats på jobbet. En av tjejerna som skulle stängt idag fick sparken under sin lunch så jag fick hoppa in några timmar extra på eftermiddagen. Helt okej för mej i och med att min plånbok är nästintill tom.
Efter det lämnade jag in min telefon på lagning och sen var jag och Sandra på förhandsvisningen av 'På Smällen'. Filmen var väl sådär, eller helt okej men det var många störningsmoment runt omkring oss. Hata!
När jag kom hem skulle jag sätta mej framför datorn i lugn och ro och harmoniskt boka resan till Grekland. Men icke, resan vi spanat in hade några andra tydligen också kikat på, DEN VAR BORTA! Så vi fick ta en till ett annat hotell som var lite dyrare men vad ska man göra..
Nu ska jag umgås med mamma. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0