14 augusti.

Nu är jag hemma från Italien igen. Borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Vi hann med ganska mycket, eller inget sol och bad men det var inte det vi hade planerat med resan. Vi var i bland annat Venedig, Verona, Torebole, Treviso och Dolomiterna.
Jag har precis beställt fem böcker som jag har tänkt att jag ska ha i Grekland när jag ligger och totaly tannaaar. Max fick precis reda på att en tjej från hans klass dog i en bilolycka för några dagar sen. Familjen bestod av mamma, pappa och två barn (max klasskompis och hennes lillebror på ett år) Morfadern hade skjussat de till flygplatsen i Polen när en långtradare skulle köra om och något gick snett. Pappan och dottern dog. Fatta att förlora både man och barn på samma gång. Och stackars morfadern, han måste ju känna att det var hans fel :( Usch! Jag blev helt chockad när jag fick reda på det. Så nu är han i skolan för en liten minnesstund till minne av henne.
Men nu är det dags att åka och hämta min telefon som äntligen är klar, och sen kila förbi jobbet för att äta med Sandra och kolla mina tider inför nästa vecka.

Dagens låt: Neutral Milk Hotel - Two headed boy


image92
Venedig på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0