11 februari.

160579-35
Karin in action på vårt glammiga jobb!


Yes, har precis lagt in lite ny musik på mobilen, bland annat dagens låt. En riktig hit!
I Fredags blev det vin även fast vi planerat en alkoholfri kväll, det sket sej! Carro och jag kom under helgen på ett mycket andvändbart uttryck; Gårdagens fylleknull. Passar in mycket bra i vissa situationer. Martin kan väl ta åt sej lite av äran också, men mest jag och Carro. Vi missbrukar nu uttrycket!
Och igår vart det partytime igen! Sumpan Sandra fyllde år, GRATTIS, så det var tårtätning hemma hos Jessica (även om jag glömde äta tårta) och sen drog vi ut och gjorde stan osäker. Idag har jag bara legat i min säng och ätit chips och frusit och smörjt in mej i tigerbalsam. Min rygg är inte att leka med. Jag är nu inne på min nionde ryggontsdag.
(tyck synd om mej)!

Dagens låt: Band of Horses - The Funeral

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0