15 februari.

Ledig idag, oh så skönt! Vaknade av att jag höll på att kissa på mej, hann precis. Och tur är väl det, jag är 19 år, inne på mitt 20:onde = pinsamt med en olycka!
Ska snart springa ner till affärrn och hämta lite kläder jag har beställt :)
Sen ska jag ha storstädning, och tvättning. Det känns som jag börjar säcka efter på den fronten, inte bra, inte bra.
Bästa Charlotte kom in på jobbet igår och gav mej ett par urgulliga trosor! Tack<3 Sen var det en kille på mitt jobb som gav mej en ros och försökte få mej till att följa med honom till Amsterdam över helgen. Vi åker fredag och kommer hem måndag. Jag var inte så high på den idén. Då frågade han mej om han kunde följa med mej hem efter jobbet och dela på en flaska vin, jag tyckte att han kunde gör det med min mamma istället. Haha.. Jag skulle ju på min romantiska dejt med Carro<3. Vi drog till Fridays och åt och drack gott. När vi var på tok  för mätta drog vi ut, och jag hade rätt; Det var bara bottenskrap som var ute, inte helt okej. Det blev en snabbis där för att sedan gå hem och sova.
Mot Sherwoodskogen!

Dagens låt: Deb Talan - Forgiven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0