19 februari.

10 favoriter:
Färg:
Rosa
Mat: Kinamat
Band: Många
Film: -
Bok: Gossip Girl
Sport: Dans
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Citron-sorbé
Tid på dygnet: Kväll

9 för tillfället:
Humör: Helt nollställd, haha
Smak: Dumle
Kläder: Trosor, linne
Bakgrund: ?
Nagellack: Genomskinligt
Tid: 22.06
Omgivning: Mitt rum
Irritationsobjekt: Att jag har ont i ryggen!

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Nathalie Family
Screen name: ?
Husdjur: Timjan
Piercing: I öronen
Förälskelse: Haha..Pontus Pettersson tror jag.
Musik: Spice Girls
Bil: Inte kommit så långt ännu.
Kyss: Haha..

7 senaste:
Cigarett
: Röker inte
Mat: Wok
Dryck: Läsk
Biltur: Oj, det minns jag inte.
Kyss: Hehe..
Spelad låt: The Outfield - Your love
TV-program: Ett herrans liv

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Kan man kanske säga.
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Ja
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: Hmm..
Mat: Lamm
Musik: Trance
Dryck: Mjölk
Personlighetsdrag: Osäkerhet

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Kollade på tv
Du kan höra just nu: Arne Weise på Ett Herrans Liv
Du inte kan leva utan: Min familj/vänner
Du gör när du har tråkigt: Tv/dator

3 personer:
Du kan berätta allt för: Sandra och Carro
Du tycker om: Pojkar
Du inte gillar: Pojkar

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår tror jag

1 önskan: Håller jag för mej själv ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e inte med nån stans =(

2007-02-20 @ 15:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0