24 februari.

Igår kändes det som att alla men endå ingen ville/skulle ut. Jag var en av dem som inte var så sugen på det med tanke på att jag är sjuk plus att jag ska ut ikväll. Det blev filmkväll med Carro och Åsa. Ya-ya!!
Ikväll ska min kusin och hennes kompis Maria har avskedskrök (de ska till Asien i några månader) och sedan utgång, jag ser fram emot det mycket. Men hade gjort det ännu mer och jag inte varit sjuk. Min röst sviker mej även fast jag mår mycket bättre idag.  Har köpt vin och Hannas cider (var ju tvungen) Smaken på cidern är dessvärre lime/lakrits. Jag är tveksam! Återkommer om den saken.
Kom precis hem från en storhandling. Jag och min kära storbror är ensamma hemma nästa vecka. Yihaa!
Sen har jag varit och hämtat mina nya glasögon också, optikern tycker att jag ska börja använda glasögon dagligen, jag sa att hon kan drömma om det, hm.. (och det kan hon faktiskt göra) Själv drömde jag att jag var ute med Tindra och kom på att Timjan inte dött så jag hade visst glömt att gå ut med henne på typ ett halvår, inte alls bra.

Hahaha, gårdagens händelse: (ikväll är det herpes som gäller)
- Du har klamydia!!
- Va?
- JA!!!

Dagens låt: Guns N' Roses - November Rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0