4 februari.

160579-32Mådde pyton på jobbet igår. Efter mycket kämpande var jag tvungen att spy. Mådde genast bättre, i typ en timme. Den timmen var underbar. När jag slutade kom Sandra och åt med mej, en kille från jobbet frågade vad Sandra heter: Hon svarade Sandra och han sa snällt: Heej Sala! Haha, jag kunde inte hålla mej för skratt. Sen förskte han lura kvar mej en timme så vi kunde ta fika när han slutat. Jag var inte så sugen på den idén. haha..
Jag och Sandra drog hem till mej, la oss i sängen och skulle ta en powernap. Efter en halvtimme ringde Sussi och sa att vi skulle vara där om en halvtimme. Skit, jag skulle hinna duscha, klä på mej och sminka mej på ca en kvart. Det blev en powershower!
Och bastun sket sej, ingen var speciellt på. Men vi hade en mysig middag iaf. Alla satt och drack öl utom jag och Sandra (för vi skulle ändå bara hem och sova efter middagen tänkte vi) det sket sej för min del. När jag kom hem hade min käre bror några vänner här som satt och drack, det slutade med att jag hakade på dem. Det blev en tveksam utgång till Cattens (!?), men där fick vi iaf mycket klart för oss att det faktiskt är en nattklubb! (orden är tagna från vakten)
Men det överträffade mina förväntningar. Efter några öl kände jag mej genast på top igen.
En tjej stog på dansgolvet och vinkade till sej alla killar men misslyckades radikalt. För att alla blickar skulle dras mot henne hade hon dragit upp sina röda stringtrosor en decimeter över hennes jeans, och självklart dragit upp linnet så man inte skulle missa att se dem. Hon fick inget napp på flera timmar föräns hennes räddare i nöden kom och tog henne med storm. Det var en obehaglig syn!

Dagens låt: Lasse Lindh - Du skär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0