6 februari.

Haha idag på jobbet var jag mycket trevlig. Mitt under lunchruchen och all stress så var det en kille som beställde två lamm. De kommer dröja sa jag så jag bad honom sätta sej ner så länge så skulle jag ropa till när de var klara. Under tiden kom en annan kund. Samtidigt som lammburgarna var klara så var andra kunden klar. Jag skulle säga smaklig måltid och sedan ropa ut att lammbrugarna var klara.
Det blir kaos i min hjärna och det slutar med att jag skriker (och jag menar verkligen skriker): SMAKLIG MÅLTID!,  ut i hela restaurangen. Haha, hela kön börjar garva och Karin gör felslag i kassan. Ett skratt förlänger livet så nu kan de i alla fall tacka mej för det.

Och Karin, en lamm tack! (usch, vad hemsk jag är)
160579-34
Dagens låt: Billie The Vision & The Dancers - Nobel square

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahhaha så jävla kul de va, nog bara vi som fattar de roliga men ändå:) hahaha!

2007-02-06 @ 18:45:50
Postat av: Sana

HaHa sjukt kul ju =)
hur mår du hinni?
Puss&Kram!

2007-02-09 @ 15:15:02
URL: http://suns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0