1 januari.

Jahaja, nu har jag också gjort det, skapat en blogg altså. Vi får väl se hur det går..

Igår så började jag kvällen med middag hos Karin, det var mycket gott och mycket trevligt! Vid 11 nångång så drog de andra på en fest i Ängby tror jag det var men jag skulle möta Sandra, Krissi och Natti för att sedan åka till slussen och kolla fyrverkerierna, sjukt mycket folk var där. och jag tycker det var halvkul eftersom det är så många folk som är fulla och har avancerade fyrvekerier de ska handskas med, inte helt okej! Men sen drog vi till en fest på Rådmansgatan, det var kul förutom att vi bara var halv-välkommna, men vaffan, skit händer. Vi var väl de enda på hela festen som inte kom från Lidingö typ.
Gott nytt år iaf!

      
Snodde bilder från Charlotte..


Jag sov inte hemma inatt så imorse hämtade mamma mej sen åkte vi och handlade lite, najs att gå runt i högklackat och klänning. Jag kan lugnt säga att jag var den mest uppiffade i hela affärn, haha!  sen så har jag bara kollat Lost, såg klart säsong 2 nu.
Seg dag, men det borde det kanske vart med tanke på att det är dagen efter nyår.
Och imorrn ska jag jobba också, blää! Men det är ändå bara 2 dagar den här veckan, så det blir najs.

Dagens låt: Feist - Mushaboom

Kommentarer
Postat av: charlotte

wow vad sexy!

2007-01-01 @ 21:09:04
URL: http://gullitott.blogg.se
Postat av: Anonym

hihi

2007-01-02 @ 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0