12 januari.

ÄNTLIGEN är den här jobbveckan slut. Jag har stängt fyra av fem kvällar. Mycket kämpigt! Men igår efter jobbet lyckades jag leta fram lite ork och åkte hem till Charlotte, där även Elvis var. Det slutade med pyjamasparty! Jag och Elvira på golvet, jag lyckades få madrassen som var tunn som ett blad, men Elviras var å andra sidan dammig (ryktades det om).

Idag på jobbet hade jag en mycket seriös plan som gick ut på att jag skulle gå hem efter några timmar därför att jag hade fått vinterkräksjukan. Många var inblandade och det här var dagens happening. Mathilda skulle fråga inför vår chef: Hanna, mår du bättre nu? Mitt svar skulle vara nej.
Jag menar, vem vill jobba till halv 9 på en fredag?
Det började bra, jag sov ju hos Charlotte och hade därför 'dagen-efter' smink. Plus att jag försökte se lite seg ut varje gång min chef gick förbi. Tillslut frågade hon om jag verkligen mår bra. Mitt svar var: nej, jag mår illa. Katching! Jag har lyckats, tänkte jag.
Men timmarna gick och inte fan drog jag, men det gjorde en annan, chefen. 
Jaha, det var ju planerat att jag efter min och Mathiladas plan skulle springa ner till vår toalett (som ligger brevid kontoret där chefens sitter) och 'spy'. Men icke. Chefen drar på möte så min föreställning blir inställd. Det blev stängning. Även fast de hade klarat sig utan mej, det var typ högst 40 kunder på hela kvällen.
Nu sitter jag här iaf, och ska snart iväg och fika med Giannias, sen vet man aldrig vad som händer.

Dagens låt: Feeder - Feeling a moment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0