13 januari.

Okej, egentligen är det inte 13 januari som jag skriver i rubriken, klockan har redan slagit tolv och vi är därför inne på 14 januari så jag ljuger lite, men jag är ju fortfarande inne på min 13 januaridag tycker jag.
Lugn dag. Hellugn dag! Har bara varit utomhus en gång idag och det var när jag var på promenix med Tindra. Annars har jag bara formaterat om min dator, det var inte riktigt meningen att allt skulle försvinna utan jag hade tänkt att göra 'halv formatering' eller hur man nu ska uttrycka sig. Programmen återställs men bilder och musik och sådant finns kvar. Men det sket sig, så allt rök. Nu har jag inga bilder och ingen musik, haha! Smart Hanna!
Jag får skylla min lugna dag (och kväll) på att jag laddar inför imorgon; Personalfest för alla som jobbade på Julgalan. Kul. Mycket kul! Jag är otroligt taggad. Tyvärr kanske man ska säga, för då brukar man ofta bli besviken. Men det återstår att se.
Igår på jobbet kom Victorias kompisar in och sa hej innan de skulle åka Finlandsbåt. Jag är mycket sugen på den idén. Där tycker jag nästan aldrig att man blir besviken, även hur höga förväntningar man har. Vi snackar fullt ös medvetslös! (och såklart: Hanna Hedin dricker vin, Hanna Hedin är ett fyllesvin. Som Elviras morbror så kärleksfullt sjöng för henne på hennes födelsedag. Det bör tilläggas att jag aldrig har träffat morbrodern i fråga).

Ikväll har jag kollat på 'Störtkär' som gick på tv och efter det har jag brunutansolat mej (då förstår ni hur seriös jag är inför morgondagen) Men ett problem återstår, vilka kläder jag ska ha. Det är jobbigt det där när man inte vet vad det är som gäller. Om det är party eller mer casual. Tror jag kör på något mitt emellan.

Bjuder på en bild när Steffi, Karin, Sandra och jag släpper loss på Viking Line.
(ja, vi sjunger)
160579-18

Dagens låt: Beyonce - Irreplaceable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0