15 januari.

Yes, lön idag!
Det var riktigt kul igår! Siri var sjuk så kvällen började med att jag mötte upp Alexandra vid fridhemsplan och så drog vi till nivå 22. Bartendern var lite väl närgången och skulle visa Alexandra hur man masserar bra, och jag fick bli offret. Konstig situation! Well, efter ett par timmar åkte vi till Blue Moon Bar där festen skulle vara och mötte upp de andra. Jag och Alexandra var redan lagom glada men när vi kom dit bjöds det på mer, vilket var mycket uppskattat. Det känns som att kvällen gick sjukt fort, vi skulle vara där vid sju och nästa gång jag tittade på klockan var hon två. Det går snabbt när man har roligt. Hände lite smaskiga saker men dem tänker jag inte skriva här, ha! Kvällen slutade iaf med att jag tyckte att alla var partydödare som inte var sugna på efterfest. Och det är inte så kul att ha fest för sej själv (bara när man tar några glas för sej själv innan flaken, haha). Det fick bli hemgång, klockan var ju ändå närmare fyra.

Imorse var jag inte på topp iaf, vaknade fem minuter innan jag var tvungen att åka mot jobbet. Väl där kännede jag att det här inte är min dag. Men som tur var så skulle jag bara jobba tre timmar. Marcus försökte lura på mej en fika efter jobbet men det kändes inte som att det var rätt dag.
Och nu sitter jag bara och väntar på att det ska bli dags för 'Ett Herrans Liv', troligen världens bästa program.

Dagens låt: Lifehouse - Sick Cycle Carousel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0