16 januari.

Kom precis hem från stan, jobbade till halv tre sen var jag på banken en snabbis. Fick vänta på min tur i en timme, brevid en full amerikan som aldrig slutade prata, och jag hatar att prata engelska. Blä.
Efter det träffade jag Marcus och sa hej sen kom Alexandra och räddade mej. Vi gick och fikade en snabbis tills jag kom på att jag skulle vara med i ett telefonmöte vid fem. Klockan var nu fem i. Skit. Okej det sket sig, hoppas bara inte att det jobbet gör det också.
Nu sitter jag och väntar på pannkakor sen ska jag kanske på hockey med Sandra. Och Erik och Lembit skulle kanske också med tror jag. Vi får se hur det blir.
Tjiiiing!

Dagens låt: Jason Mraz - I'm Yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0