18 januari.

Igår efter en inte så jätte tuff dag på jobbet (min chef frågade om jag vill vara personalansvarig, haha..vilket skämt, jag har jobbat där en månad. Jag jobbar mej uppåt!) I alla fall efter jobbet åkte jag till Söderhof och mötte upp Elvira, Karin, Katta, Magda, Bella, Mimmi och Becki. Elvira och jag hittade en magnifik ring på toaletten, den bor numera i hennes bh. (Push up, tänk er själva.. vem skulle inte må bra där?)
ps. mitt hatobjekt syntes till utanför toaletten.ds

Kvällen slutade med ett stadigt mål på Donken där också Patan kikade in. Karin var mycket upprörd eftersom hon betalat 20 kronor men ändå inte fick komma in på toan, en kille hon varna blev mycket glad på Karin. Haha..
(okej, jag ser det..hela inlägget handlar om toabesök)

Snart, eller inte snart, om ett tag ska jag möta Sandra. Vi ska till stan för hon ska köpa en jacka sen ska vi köra vårt extraknäck litegrann, haha. Vi får se hur det går.
Grattis till Charlotte och Filip som firade 4 år igår, helt otroligt! <3

Dagens låt: Eagle Eye Cherry - Are You Still Having Fun

Kommentarer
Postat av: elvira

hediiin, de va gtrevligt igår vilken festmåltid!! du vii får försöka styra upp något innan sunday! jag kommer sakna dig men brabrabra att du kommer under en längre period! looove amore

2007-01-18 @ 14:24:30
URL: http://elvirafridell.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag hatar när såntdär händer, med hatobjektet menar jag...
usch

2007-01-22 @ 18:10:37
URL: http://annaochallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0