2 januari.

Vaknade vid nio imorse av väckarklockan, men det kändes som klockan var typ sex. Förut hade jag inga problem med att gå upp på morgonen när jag ska till jobbet. Jag menar, jag börjar ju ändå tidigast elva så det är ju inte så tidigt. Men nu är det lika jobbigt varje morgon.
Åkte till jobbet och slutade vid halv tre. Sen gick jag i stan ett tag och kollade efter en kofta, men hittade ingen jag gillade.
Efter det träffade jag Erik och Lembit en snabbis och nu är jag hemma.
Tindra (aka. Ernst) har precis varit ute och blivit lerig, nu ligger hon i min säng! Najs! Det blir till att byta lakan.

Ikväll ska jag på bio med Elvira och Charlotte, mys !

Dagens låt: Justin Timberlake - What Goes Around, Comes Around

Kommentarer
Postat av: anton

Tänk att hinnii blivit en bloggare. Trendigt verre!

Får väl hoppas 2007 bjuder på ngt spännanade! kanske att du blir bättre på att höra av dig. trallala... :>

2007-01-02 @ 20:54:49
Postat av: elvira

hahaha, båda hade sidenband, jagf döööör! hedin ja gilalr de här me bloggeriet, nu ska mitt första inlägg på 100 dar upp. :D
trevligt var de ikväll ps glöm inte att du årar mig å suger musten ur mig! ciao love you D::D:D:

2007-01-03 @ 00:48:27
URL: http://elvirafridell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0