20 januari.

Igår var det Elins sista dag på jobbet, mycket tråkigt. Nu kommer en kille som heter Christian ersätta henne och han var inte helt okej när han provjobbade. För mej är det ett mysterium att han fick jobbet.
Men Karin var på intervju igår så jag hoppas verkligen att hon får jobbet!
Det vore riktigt najs!
Bella, Mimmi, Karin och Mikan kom in och åt. Och Bibbi kikade in precis innan de drog också. Trevligt med besök. Och sen när jag slutat kom Sandra och åt med mej. Vi skulle köpa lite saker och sen jobba, men det blev inget jobbande för oss. Vi tryckte tröjor på Lava istället. Man kan lugnt säga att vi blev uttittade där. Vi körde inte riktigt på samma klädstil som resten av dem som var där.

På kvällen så gick jag och Sandra till Nivå22 och drack lite och sen gick vi till Viper room och drack ännu mer. Vår vän Stefan var bartender på K15 så vi drog dit och fick i oss ännu mer. Men jag väntade och väntade på att Elvira och Charlotte skulle komma och de väntade tydligen på att jag skulle höra av mej, haha.
Helt okej kväll, fast det känns som vi hängde vid baren hela kvällen. Haha..
Dagen idag har varit seg, jag har inte mått som en prinsessa och nu vaknade jag precis efter att jag sovit i 2 timmar. Eller jag vet inte riktigt om man kan kalla det sova, jag blev väckt hela tiden av att telefonen ringde. Jag tror helt seriöst att det aldrig ringt så mycket under en så kort tid på min telefon. Och det är ju självklart bara därför att jag ville sova. Men nu är jag uppe iaf och funderar på vad jag ska göra ikväll. En tjej på mitt jobb har inflyttningsfest, och Carro vill hälsa på en vän som jobbar på Chaplins och några andra kompisar ska ut så då kanske jag hakar på dem. Men just nu är jag för seg för allt känns det som.
Speciellt eftersom de visa alla Laguna Beach avsnitt på tv nu. Det är det mest lockande alternativet just nu.

Dagens låt: Journey - Don't Stop Believing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0