22 januari.

Imorse var jag ju osäker på när jag började så jag var tvungen att chansa på det tidigare alternativet (bara en halvtimme tidigare men ändå) plus att jag var tvungen att hinna till skomakarn för att jag skulle klacka om ett par skor så fick åka hemifrån ännu tidigare. När jag kom till skomakarn var han mycket förvirrad när han tittade på mina skor och undrade vad jag gjort egentligen. Jag har hund sa jag bara och han fatta direkt, haha. Tindra har en tendens att vara uttråkad på natten när alla andra sover så då hugger hon in i något, den här gången var mina skor ett offer.
Iaf, det gick mycket snabbare än jag trodde. När jag kom till jobbet såg jag att jag började om en timme, EN TIMME.  Suck!
Och idag var Christian där, han som har tagit Elins plats. Okej, han är inte att leka med. Jag tror helt seriöst att han är mytoman. Under 5 minuter hann han få fram att han varit jättetjock, fått anorexia, blivit modell, vart anmäld för försök till mord, spyr av all fet mat, älskar tacos. och jag fick inte en syl i vädret.
Jag menar, vem berättar sånt här för en person man inte känner? Jag är chockad! Och extremt trött på honom. Vilket gör att jag inte är speciellt trevlig mot honom och det märker han. Han sa förlåt till mej, haha! Suck på att jag ska få jobba med honom varje dag, jag kommer bli galen. Han är inte ens bra på sitt jobb heller. Jag, Ida och Felicia har skapat en pakt mot honom!
Och eftersom Karin inte kunde komma in och provjobba imorrn så är det en annan tjej som ska göra det och då kommer säkert inte Karin få jobbet, blää.

Dagens låt: Regina Spector - Fidelity


Kommentarer
Postat av: Abdel Nasser, Baylake.

Inressant.

2007-01-22 @ 22:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0