23 januari.

Jag tror Christian kommer få sparken. Och jag hoppas det också. Han är verkligen hur trög som helst och idag frågade min chef mej om jag verkligen tycker han är bra. Mitt svar var nej. Så jag hoppas Karin kammar hem den platsen! Alexandra kom och hälsade på en snabbis och sen kom också Marcus ett litet tag. Alltid kul med besök!
 Efter jobbet åkte jag och hälsade på Charlotte. En mycket sexuell kvinna var där och ville öpnna upp sej inför mej och Charlotte, ingen utav oss var speciellt sugna på den idén. Hon berättade iaf att hon inte vill ha en dildo i glas, det blir ju inte lika skönt att smeka sej då sa hon, jag och Charlotte stog där knäpptysta. Haha!

Jag och Sandra skulle gå på förhandsvisning av någon bio idag, men sen orkade vi inte det för vi visste inte vilken film det var, sen såg vi att det var 'Allt om min buske' aaaaah, jag ville verkligen se den men när vi såg vilken det var hade filmen redan börjat. bajs också!

Dagens låt: Keane - Everybody's Changing

Kommentarer
Postat av: charlotte

Det var TUR att du var där =)

2007-01-23 @ 22:56:06
URL: http://gullitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0