25 januari.

Yes, lön idag.
Och Yes igen, idag fick jag äntligen min telefon! Jag har väntat i över en vecka nu så idag ringde jag och frågade var den håller hus. Hon svarade att den ligger och väntar på mej på coop. MEN TACK FÖR ATT NI HÖRT AV ER! kände jag. Men nu har jag den iaf. Men det finns ett problem till, när jag satte i mitt simkort stod det: 'skadat simkort' jag blev mycket upprörd så jag ringde upp comviq och de sa att det är för att telefonen jag köpt är så ny så man måste ha ett 3g kort (allstå inte Tre, utan 3g. Tro inte att jag är helt ute och cyklar) och det har tydligen inte jag så de ska skicka ett nytt kort till mej. Så nu är det bara att vänta ytterligare några dagar. Gaah! Jag tror jag blir galen!

Jag tror jag har blivit kvinna, eller jag måste ha blivit det iaf..
Bevis nummer ett: Jag har varit på banken två gånger det här året och januari är inte ens slut! Då är man väl vuxen? haha..
Bevis nummer två: Jag ska spara pengar varje månad! (okej, jag gör det enbart för att jag planerar att säga upp mej innan sommaren och pengarna ska jag ha så  att jag kan leva loppan) men ändå, duktigt är det. Och är man duktig är man en seriös kvinna!
(ja, jag älskar ordet kvinna, speciellt med Q, QVINNA!)

160579-25

Dagens låt: David Gray - Hospital food

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det ska väll ändå vara Quinna då?

2007-01-27 @ 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0