28 januari.

Har precis ätit mej mätt på chips, men det får man göra på söndagar. Jobb imorrn, igen. Känns som jag jobbay två veckor i streck nu, men det är bara för jag jobbade igår. Och jag brukar alltid vara ledig på helgen annars. Jag kommer nog inte ångra det när jag får min lön iaf.
Idag har jag varit med Anders, vi gjorde lika mycket nytta som vanligt. Ingen alltså :)
ELLE-galan börjar snart, får se om jag orkar se hela, känner jag mej själv rätt kommer jag nog ge upp efter ett tag. Men nu börjar iaf One Tree Hill och det kommer jag absolut orka se hela.

Dagens låt: Nerina Pallot - Sophia

Kommentarer
Postat av: elvira

hediiiiiiiin teaseeeeeer, ååh jag saknar diG!!
hur går jobbet? med din höga uppsättning ? :D du måste komma hit! jag har avrit på irland på rävjakt, skiit, jag är lam känner mig som en söndersliten barbie :D

2007-01-29 @ 13:52:41
URL: http://elvirafridell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0